ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΟΔΙΩΝ-ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΑΣ







Πώς αποφεύγουμε τα διόδια της Εθνικής Αθηνών - Κορίνθου
Πηγαίνοντας από Αθήνα για Κόρινθο- Διόδια Ελευσίνας 


θέλω να πάω στον προορισμό μου (κλικ εδώ)


Αρχή 

Διόδια Ελευσίνας 

Γενικά Στοιχεία Παράκαμψης

Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 8,1 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 7,2 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 0,9 χμ 
Ποιότητα Οδοστρώματος Πολύ Καλή 
(στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής) 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης Πολύ καλή 
Κίνηση που θα συναντήσεις στη διαδρομή της παράκαμψης Λίγη

Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: -2 με 0 λεπτά (αν έχει κίνηση στα διόδια) 
μέσος: 3-5 λεπτά 
μεγιστ: 6-8 λεπτά 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Φεύγοντας από Αθήνα για Κόρινθο μέσω της Νέας Εθνικής Οδού, θα συναντήσετε τα διόδια Ελευσίνας. Αυτά είναι που θέλουμε να παρακάμψουμε 

Με το που μπαίνουμε στην ευθεία για να φτάσουμε στα διόδια, πιάνουμε δεξιά λωρίδα και πριν τα διόδια στρίβουμε δεξιά στο δρόμο που φεύγει. Εκεί μηδενίζουμε το χιλιομετρητή του οχήματος μας 

Στα 500 μέτρα, περνάμε τη γέφυρα και στρίβουμε δεξιά, ακολουθώντας την πινακίδα για Κόρινθο 

Στο 1,5 χμ και μετά το τέλος της ευθείας στρίβουμε δεξιά και ανηφορίζουμε. Μη ψαρώνετε με την απαγορευτική πινακίδα! Ισχύει μόνο για τα φορτηγά! 

Στο 2,6 χμ ο δρόμος κάνει ενα απότομο κατέβασμα. Δε μας ανησυχεί αυτό! Αν την περάσετε σχετικά γρήγορα έχει πλάκα - κάτι σαν κενό αέρος 

Στο 3,1 χμ φτάνουμε σε μια διασταύρωση με STOP, στην οποία υπάρχει μια βρύση και ένα καρτοτηλέφωνο. Εκεί στρίβουμε ακριβώς δεξιά στην ανηφόρα. Το μόνο σημείο που πρέπει να δείξετε λίγο προσοχή 

Στα 6,9 χμ ευθεία 

Στο 7,3 χμ στρίβουμε δεξιά και βρισκόμαστε πάνω στην γέφυρα 

Στο 7,4 χμ συνεχίζουμε ευθεία (δεξιά πάει για Αθήνα) και μετά από λίγα μέτρα στρίβουμε αριστερά για Κόρινθο 

Και στα 8,1 χμ μπαίνουμε στην Εθνική! Τέλος της παράκαμψης 


Τα δικά μας σχόλια

Αξίζει! Εύκολη παράκαμψη. Είναι πάρα πολύ πιο γρήγορος δρόμος και πιο ασφαλής (αποφεύγεις τις στροφές του Ευταξία) και αποφεύγεις και τη χαμηλή γέφυρα. Στο 85% της διαδρομής κινούμαστε σε ευθεία δρόμο! Είναι 1 χμ συντομότερη από την προηγούμενη παράκαμψη που είχαμε βάλει. Σπάνια έχει αυτοκίνητα αντίθετα.... Ειδικά αν έχει και κίνηση στα διόδια, μην το σκεφτείτε καν! Γλιτώνετε και τα 2 Ευρώ..


ΤIPS!

Ωραία θέα στη θάλασσα στο 2,7 χμ




Special Thanx 

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε κάποια άτομα για την ειλικρινά σημαντική τους βοήθεια στη έρευνα της συγκεκριμένης παράκαμψης:
Τον Γιάννη από τα Μέγαρα, για την αφορμή που μας έδωσε να ψάξουμε αυτή την παράκαμψη. Γιάννη κερνάμε καφέ!
Επίσης, τον Παναγιώτη Ν. για την αναλυτική περιγραφή του. 
Η βοήθεια σας ήταν ανεκτίμητη. Ευχαριστούμε. 






Πηγαίνοντας από Κόρινθο για Αθήνα- Διόδια Ισθμού

Διόδια Ισθμού 

Γενικά Στοιχεία Παράκαμψης
ΠΡΟΣΟΧΗ! Tα διόδια Αγ. Θεοδώρων λειτουργούν πλέον 5.30 πμ- 9.00 μμ, οπότε τις υπόλοιπες ώρες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παράκαμψη κάνοντας την μισή απόσταση. Δείτε εδώ για το θέμα αυτό 

Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 22,7 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 20 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 2,7 χμ 
Ποιότητα Οδοστρώματος Πολύ καλή 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης Αρκετά καλή 
Κίνηση που θα συναντήσεις στη διαδρομή της παράκαμψης Μέτρια εώς αρκετή 

Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: 8 με 9 λεπτά (αργά το βράδυ) 
μέσος: 12 με 15 λεπτά 
μέγιστ: 20 λεπτά 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Ερχόμενοι από Πάτρα, Τρίπολη μέσω της Νέας Εθνικής Οδού, στρίβουμε στην έξοδο για Επίδαυρο, Λουτράκι. Μηδενίζουμε τον χιλιομετρητή μας. 

Στα 200 μέτρα, ακολουθούμε την πινακίδα για Αθήνα χωρίς διόδια+στρίβουμε αριστερά 

Στα 500 μέτρα, στο φανάρι δεξιά 

Στα 1,1 χμ πινακίδα περνάμε τον Ισθμό. 

Στα 2 χμ, ακολουθούμε την πινακίδα για Αθήνα χωρίς διόδια αριστερά 

Στα 11,5 χμ, ευθεία για Αγίους Θεοδώρους 

Στα 22,2 χμ, αριστερά 

Στα 22,6 χμ δεξιά για Αθήνα+μπαίνουμε στην Νέα Εθνική Οδό. 

Σημείωση: Ενδιάμεσα θα συναντήσετε και άλλες διασταυρώσεις χωρίς πινακίδες. Εσείς θα συνεχίζετε όλο ευθεία. Για αυτό το λόγο δεν σας τις αναφέρουμε. 


Σημαντική ενημέρωση!!

Περίπου στο μέσο της διαδρομής της παράκαμψης που σας προτείνουμε, κοντά στους Αγίους Θεοδώρους, θα συναντήσετε μια διασταύρωση για τη Νέα Εθνική Οδό. Αλλά έχει διόδια - υπάρχει και χαρακτηριστική πινακίδα. Είναι τα διόδια των Αγίων Θεοδώρων. Λειτουργούν μόνο 5.30 - 21.00 λόγω έλλειψης προσωπικού! Έτσι μπορείτε να μπείτε νωρίτερα στην Νέα Εθνική Οδό για να συνεχίσετε το ταξίδι σας! Επιφυλλασόμαστε βέβαια για το πότε θα ξαναλειτουργήσουν όλες τις ώρες. Αξίζει να το επιχειρήσετε! 


Τα δικά μας σχόλια

Η παράκαμψη αυτή πιστεύουμε ότι αξίζει αργά το βράδυ γιατί η κίνηση που θα συναντήσετε είναι ελάχιστη. Έτσι δεν θα χάσετε πολύ χρόνο. 


ΤIPS!

Ανάμεσα στο 3,5 χμ μέχρι το 6 χμ , μεγάλη ευθεία για προσπεράσεις. 

Στα 15,2 χμ, φθηνό βενζινάδικο EL PETROL. 











Πώς αποφεύγουμε τα διόδια της Εθνικής Αθηνών - Θεσσαλονίκης 



Διόδια Μαλγάρων 
Από Κατερίνη για Θεσσαλονίκη 


Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 9 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 5,8 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 3,2 χμ 
Ποιότητα Οδοστρώματος καλή 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης καλή 
Κίνηση που θα συναντήσεις στη διαδρομή της παράκαμψης μέτρια - αρκετή 
Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: 5-6 
μέσος: 8-10 
μεγιστ: 12-15 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Ερχόμενοι από Κατερίνη βγάνουμε στην έξοδο για Μάλγαρα (και μηδενίζουμε). Προσοχή γιατί η έξοδος είναι αμφίδρομη,εμείς έχουμε μόνο το δεξιό ρέυμα δικό μας.Από το αριστερό έρχονται αντίθετα.Μην πάθουμε και ατύχημα για 2 ευρώ 

Ακολουθούμε το δρόμο και πάμε όλο ευθεία.Μπαίνουμε μέσα στο χωριό Κύμινα και στο κέντρο του χωριού βρίσκουμε φανάρι. Συνεχίζουμε ευθεία 

Στα 2.2 χλμ βρίσκουμε διασταύρωση,στην οποία πάμε ευθεία.(έχει κατι πινακίδες αριστερά για κάτι χωριά τις οποίες τις αγνοούμε). 


Βρίσκουμε διασταύρωση (τρίγωνο είναι για την ακρίβεια). Κάνουμε δεξιά ακολουθώντας τις πινακίδες Θεσσολονίκη και Σινδο. 

Στα 7 χλμ βρίσκουμε διασταύρωση στην οποία έχουμε STOP. Υπάρχει μία πινακίδα που δείχνει δεξια για θεσσαλονίκη και η οποία είναι πράσινη και μια που δείχνει αριστερά για Θεσσαλονίκη και η οποία είναι παλιά και το χρώμα της είναι μπλέ και ξεβαμμένο. Εμείς στριβουμε δεξιά στην πράσινη για να βγούμε στην εθνική 

Στά 7,7 χλμ διασταύρωση με δύο μικρές πράσινες πινακίδες. Κάνουμε αριστερά ακολουθώντας την πινακίδα που λέει για Θεσσαλονίκη και μετά θα βρουμε την έξοδο για την εθνική. Πρόσοχη και πάλι στην έξοδο γιατι είναι και αυτή αμφίδρομη. Μπορεί να δουμε αυτοκίνητα να έρχονται από το αριστερό ρεύμα. 



Τα δικά μας σχόλια

Αξίζει. Ειδικά αν δεν βιάζεσαι αρκετά. Από την άνοιξη και μετά θα συναντήσεις στον 
δρόμο και τρακτέρ εκτός από τα αυτοκίνητα και κάποιες νταλίκες που κάνουνε και 
αυτές τηνπαράκαμψη. 





Special Thanx 

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε κάποια άτομα για την ειλικρινά σημαντική τους βοήθεια στη έρευνα της συγκεκριμένης παράκαμψης:
Τον Sefis και τον Bebe και τον Ανδρέα Σοφ. Η βοήθεια τους ανεκτίμητη. 
Τον Παναγιώτη Χ. για τις επιπλέον παρατηρήσεις του. 
Ευχαριστούμε. 



Διόδια Μαλγάρων 
Από Θεσσαλονίκη για Κατερίνη 


Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 8,1 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 5,8 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 2,3 χμ 
Ποιότητα Οδοστρώματος καλή 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης καλή 
Κίνηση που θα συναντήσεις στη διαδρομή της παράκαμψης μέτρια εώς αρκετή 
Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: 5-6 λεπτά 
μέσος: 8-10 λεπτά 
μεγιστ: 12-15 λεπτά 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Βγαίνουμε από την εθνική στην έξοδο για ΧΑΛΑΣΤΡΑ.Με το που αρχίζει η έξοδος από την εθνική μηδενίζουμε 

Στα 200μ έχει πινακίδα για Χαλάστρα και την οποία ακολουθούμε 

Στο 1 χμ έχει διαστάυρωση και πάμε αριστερά. Στα επόμενα 20 μέτρα έχει και άλλη διαστάυρωση αλλά εμείς πάμε ευθεία και πάμε περίφερειακά από την Χαλάστρα και μετά από λίγο ο δρόμος μας βάζει μόνος τουμέσα στο χωριό. 

Στο 2 χμ διασταύρωση και εμείς έχουμε STOP και πάμε αριστερά και αυτός ό δρόμος από δω και πέρα είναι πιο μεγάλος σε σχεση με όλους τους άλλους της περιοχής, δηλ ξεχωρίζει 

Στα 2.1 χμ έχουμε πάλι STOP και πάμε πάλι αριστερά.Στα 2700 διασταύρωση και ακολουθούμε την πινακίδα αριστερά για Ν.Μάλγαρα 

Στα 5.4 χμ μπαίνουμε στο χωριό Κύμινα και συνεχίζουμε την πορεία μας ευθεία όπως δηλ όπως πηγαίναμε στον κεντρικό δρομ 

Στα 6.4 χμ διασταύρωση και πάμε δεξιά και στά 10μ αρίστερά (μόλις στρίψουμε δεξιά έχει πινακίδα που δείχνει αριστερά για Εθνική οδό και Μάλγαρα. 

Στα 6.5 χμ διασταύρωση και ο δρόμος πάει μόνο αριστερά ή δεξιά.Εμείς πάμε αριστερά 

Στα 7.2 χμ διασταύρωση στην οποία υπάρχει φανάρι.Εμείς συνεχίζουμε την πορεία μας ευθεία και 

Στα 8.1 χμ είναι η έξοδος για να βγούμε στην εθνική και στην οποία υπάρχουνε οι πινακίδες για Αθήνα και για Θεσσαλονίκη. Πηγαίνουμε για Θεσσαλονίκη και τέλος παράκαμψης. 


Τα δικά μας σχόλια







Special Thanx 

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε κάποια άτομα για την ειλικρινά σημαντική τους βοήθεια στη έρευνα της συγκεκριμένης παράκαμψης:
Τον Sefis, τον Bebe και τον Ανδρέα Σοφ. Η βοήθεια τους ανεκτίμητη. 




Διόδια Λεπτοκαρυάς 


Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 4,7 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 4,3 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 0.4 
Ποιότητα Οδοστρώματος Πολύ Καλή 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης Αρκετά Καλή 
Κίνηση που θα συναντήσεις στη διαδρομή της παράκαμψης Ελάχιστη εώς μέτρια 

Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: -2 λεπτά 
μέσος: 0-3 λεπτά 
μεγιστ: 5 λεπτά 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Ερχόμενοι από Θεσσαλονίκη και κάπου στα 25 χμ μετά την Κατερίνη βγαίνουμε από την Νέα Εθνική Οδό στην έξοδο για Λεπτοκαρυά. Στο 413ο χμ της Εθνικής Οδού 

Στα 200 μ, δηλαδή στην πρώτη διαστάυρωση, στρίβουμε δεξιά για ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ, περνάμε πάνω απο τη γέφυρα (περνάμε και μία διαστάυρωση πηγάινοντας ευθεία) και στα 600μ 

Στα 600 μ, στρίβουμε δεξια για παραλία Ν. Παντελεήμονα - Σκοτίνα 

Εδώ είναι το μόνο σημείο που πρέπει να προσέξουμε λίγο, γιατί αφου στρίψουμε για παραλία Ν.Παντελεήμονα και Σκότινα, ο δρόμος που μπαίνουμε είναι μια ευθεία και έχει μόνο μια διαστάυρωση στα αριστερά που θέλουμε να μπούμε. 

Βρίσκεται στο 1.4 χμ, όπου ακολουθούμε την πινακίδα για Σκοτίνα και στρίβουμε αριστερά και μετά από 20 μ δεξιά (πάλι πινακίδα για Σκοτίνα) 


Στη συνέχεια θα συναντήσουμε δύο διασταυρώσεις με STOP (στα 2.5 χμ και στα 3.4 χμ). Εμείς προχωράμε ευθεία, πάντα παράλληλα με τη σιδηροδρομική γραμμή 

Στο 4.1 χμ στρίβουμε ΔΕΞΙΑ στην πινακίδα για ΛΑΡΙΣΑ, ΑΘΗΝΑ. Φτάνουμε μπροστά στην Ε.Ο. 

Στρίβουμε αριστερά στο 4.5 χμ (ακολουθούμε πινακίδα για ΛΑΡΙΣΑ), περνάμε την υπόγεια διάβαση κάτω απο Ε.Ο., ξανά αριστερά και βγαινουμε κανονικά στο ρεύμα προς Αθήνα. 

Στα 4.7 χμ βγήκαμε και πάλι στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Και συνεχίζουμε το δρόμο μας.. Αυτό ήταν! 


Τα δικά μας σχόλια

Αξίζει 100%! Πολύ καλός δρόμος και δεν επιβαρύνει ούτε χρονικά, ούτε με απόσταση την παράκαμψη.
Τις περισσότερες φορές θα πηγαίνετε πιο γρήγορα χρησιμοποιώντας αυτή την παράκαμψη! 

Εδώ που τα λέμε, το κομμάτι της Ν.Ε.Ο. Λεπτοκαρυά-Λάρισα, με Πλαταμώνα και Τέμπη και μόνο 10-12 χλμ. αυτοκινητόδρομου, μάλλον έπρεπε να είναι ελεύθερο διοδίων… 


ΤIPS!

Προσοχή! Τον τελευταίο καιρό παρατηρούνται συχνά μπλόκα στην παράκαμψη αυτή. Το νου σας στο γκάζι.. 


Special Thanx 

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε κάποια άτομα για την ειλικρινά σημαντική τους βοήθεια στη έρευνα της συγκεκριμένης παράκαμψης:
Τον Τόλη Γ., τον Περικλή Π. (ανεκτίμητη η βοήθεια σου!) και τον Απόστολο Γ. για τις αρχικές τους πληροφορίες.
Τον Bebe και τον Sefis, για τις επιπλέον παρατηρήσεις/σχόλια τους, για να κάνουμε την παράκαμψη ακόμα πιο γρήγορα. 
Και φυσικά τον Μπάκ (για τον απαραίτητο εξοπλισμό του) και τον Τσαγκ. Σαλόνικα τρέλα! 







Πώς αποφεύγουμε τα διόδια της Εθνικής Κορίνθου - Πατρών







Διόδια Ρίου 

Γενικά Στοιχεία Παράκαμψης 

Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 23,8 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 23,7 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 0,1 χμ 
Ποιότητα Οδοστρώματος Πολύ καλή 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης Πολύ καλή 
Κίνηση που θα συναντήσετε στη διαδρομή της παράκαμψης Στα πρώτα 12 χλμ μέτρια εώς αρκετή, μετά το 12ό χλμ ελάχιστη

Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: 8-10 λεπτά (αργά το βράδυ) 
μέσος: 10 με 15 λεπτά 
μεγιστ: 15 - 20 λεπτά (ώρες αιχμής) 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2.50 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Ερχόμενοι είτε από Πάτρα είτε από Πύργο (μέσω της περιμετρικής οδού) και μπαίνοντας στην ευθεία της νέας εθνική οδού, λίγο πριν τα διόδια Ρίου, στρίβουμε για Ζεύξη Ρίου - Αντιρίου. Έχει πινακίδα. Μηδενίζουμε τον χιλιομετρητή μας. 

Πιάνουμε δεξια λωρίδα και στα 200 μ. περιμένουμε στο φανάρι. Έπειτα ακολουθούμε την πινακίδα για Αθήνα χωρίς διόδια αριστερά. 

Στα 800 μ ακολουθούμε και πάλι την πινακίδα για Αθήνα χωρίς διόδια και πάμε αριστερά 

Στα 900 μ στη διχάλα δεξιά. Και πάλι ακολουθούμε την πινακίδα για Αθήνα. Μετά η διαδρομή είναι όλη μια ευθεία. 

Στα 23 χμ στρίβουμε δεξιά. Έχει πινακίδα (Αθήνα με διόδια) 

Στο 23,8 χμ μπήκαμε στη νέα εθνική οδό. Τέλος παράκαμψης. 


Τα δικά μας σχόλια

Πιστεύουμε το να πληρώσουμε διόδια για το δρόμο αυτό δεν έχει λογική. Η Νέα Εθνική Οδός Πατρών - Κορίνθου δεν έχει καμμία σχέση με αυτοκινητόδρομο. Είναι από τους πιο επικίνδυνους δρόμους που υπάρχουν. Έχει μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (συν μια μικρή βοηθητική) και δεν υπάρχει μεσαίο διαχωριστικό στηθαίο στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής. Κι έτσι δυστυχώς τα τροχαία ατυχήματα είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Κανονικά έπρεπε να μας πληρώνουν για το ρίσκο που παίρνουμε.. 

Τις ώρες αιχμής (που δουλεύουν τα μαγαζιά) θα συναντήσετε λίγο εώς αρκετή κίνηση στα πρώτα 12 χμ. Τις υπόλοιπες ώρες και κυρίως αργά το βράδυ θα είστε σχεδόν μόνοι σας οπότε και αξίζει πραγματικά να χρησιμοποιήσετε την παράκαμψη που σας προτείνουμε. Μετά τα 12 χμ θα είστε μόνοι σας όποια ώρα και να κάνετε την παράκαμψη 




Διόδια Ζευγολατιού 

Γενικά Στοιχεία Παράκαμψης

Αλλαγή της προτεινόμενης διαδρομής που ακολουθούμε λόγω έργων που γίνονται στην προηγούμενη διαδρομή που προτείναμε. Διαβάστε παρακάτω.


Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 19,5 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 18,0 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 1,5 
Ποιότητα Οδοστρώματος Πολύ καλή 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης Αρκετά καλή 
Κίνηση που θα συναντήσετε στη διαδρομή της παράκαμψης Μέτρια εώς αρκετή 

Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: 5 λεπτά (αργά το βράδυ) 
μέσος: 10 με 15 λεπτά 
μεγιστ: 15 με 20 λεπτά 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2.50 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Ερχόμενοι από Αθήνα, περνάμε τον Ισθμό καθώς και τις 3 εξόδους για Κόρινθο και στον κόμβο για Τρίπολη, Πάτρα ακολουθούμε την εθνική για Πάτρα 

Στον αμέσως επόμενο κόμβο, της Αρχαίας Κορίνθου, εμείς θα βγούμε. Έτσι θα στρίψουμε εκεί δεξιά για Αργος, Κόρινθο. Μηδενίζουμε και τον χιλιομετρητή μας 

Στα 100 μ στο STOP στρίβουμε δεξιά. Δεν έχει πινακίδα που λέει για Πάτρα, αλλά κάτι άλλες πινακίδες (για ALKYON HOTEL, BLUE DOLPHIN δεξιά) 

Στα 2,2 χμ άλλο STOP. Στρίβουμε δεξιά για Βραχάτι, Πάτρα 

Περνάμε διαδοχικά το Λέχαιο, το Περιγιάλι, τον Ασσο και το Βραχάτι 

Στα 13,4 χμ μπαίνουμε στο Βέλο. 

Στα 14 χμ ευθεία και σε λίγο μπαίνουμε στο Κιάτο 

Στα 18.1 χμ ακολουθούμε τις πινακίδες για Πάτρα - Νέα Εθνική Οδό (πρώτα αριστερά, στο καπάκι δεξιά στροφή και πάλι αριστερά) 

Στα 19.3 χμ περνάμε πάνω από τη νέα εθνική οδό, στρίβουμε για Πάτρα (έχει πινακίδες)+ βγαίνουμε στην Εθνική Οδό. Εδώ τελειώνει η παράκαμψή μας 


Τα δικά μας σχόλια

Πιστεύουμε το να πληρώσουμε διόδια για το δρόμο αυτό δεν έχει λογική. Η Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Πατρών δεν έχει καμμία σχέση με αυτοκινητόδρομο. Είναι από τους πιο επικίνδυνους δρόμους που υπάρχουν. Έχει μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (συν μια μικρή βοηθητική) και δεν υπάρχει μεσαίο διαχωριστικό στηθαίο στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής. Κι έτσι δυστυχώς τα τροχαία ατυχήματα είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. 

Τις ώρες αιχμής (που δουλεύουν τα μαγαζιά) θα συναντήσετε λίγο εώς αρκετή κίνηση. Τις υπόλοιπες ώρες και κυρίως αργά το βράδυ θα είστε σχεδόν μόνοι σας οπότε και αξίζει πραγματικά να χρησιμοποιήσετε την παράκαμψη που σας προτείνουμε. 

Τέλος, δεν σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε αυτή την παράκαμψη γύρω στις 26 Αυγούστου, όπως επίσης και στις 16-17 Ιουλίου γιατί γίνετε μεγάλο πανηγύρι στο Βέλο και θα συναντήσετε υπερβολική κίνηση! Τότε καλύτερα να πάτε από τη Νέα Εθνική (εκτός αν θέλετε να δοκιμάσετε γουρουνόπουλο+να ακούσετε κλαρίνα!) 


ΤIPS!

Σας προτείνουμε να φουλαρετε καύσιμα το όχημα σας σε ένα απο τα φθηνότερα βενζινάδικα της περιοχής: Μετά το χωριό Ασσος και πριν φτάσετε στο Βραχάτι θα δείτε μια τεράστια οριζόντια πινακίδα από πάνω σας που σας ενημερώνει ότι το χωριό Ζευγολατιό είναι αριστερα (Στο 8.1 χμ). Στρίβετε εκεί αριστερά. Μετά από 600-700 μέτρα, στο αριστερό σας χέρι θα δείτε ένα πρατήριο βενζίνης AVIN. Φουλάρετε και ξαναεπιστρέφετε πίσω να συνεχίσετε το ταξίδι. Είναι το φτηνότερο βενζινάδικο της διαδρομής και ένα από τα φθηνότερα βενζινάδικα της Πελοποννήσου! Φυσικά αξίζει να αναφέρουμε την άψογη εξυπηρέτηση από το φιλικό προσωπικό του βενζινάδικου. Πρατήρια υποδείγματα! 








Πώς αποφεύγουμε τα διόδια της Εθνικής Κορίνθου - Τριπόλεως






Διόδια Σπαθοβουνιού 


Χιλιομετρική απόσταση παράκαμψης που σας προτείνουμε 14,2 χμ 
Χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε αν πηγαίναμε κανονικά μέσω διοδίων 8 χμ 
Διαφορά χιλιομέτρων 6,2 
Ποιότητα Οδοστρώματος Καλή (στα πρώτα 200μ λίγο κάκη) 
Σήμανση διαδρομής + Ευκολία εύρεσης παράκαμψης Αρκετά καλή 
Κίνηση που θα συναντήσεις στη διαδρομή της παράκαμψης Ελάχιστη εώς μέτρια 

Πρόσθετος χρόνος ταξιδιού λόγω παράκαμψης
(χρόνος που κάνετε για αυτή την παράκαμψη μείον τον χρόνο που θα κάνατε αν πηγαίνατε από κανονικά) 
ελάχιστ: 8 με 10 λεπτά 
μέσος: 12 με 15 λεπτά 
μεγιστ: 20 λεπτά 
Τέλη διοδίων τα οποία γλιτώνει ένα ΙΧ λόγω της παράκαμψης 2 Ευρώ 

Λεπτομέρειες Παράκαμψης


Φεύγοντας από Κόρινθο για Τρίπολη μέσω της Νέας Εθνικής Οδού, μετά από 15 - 20 χμ θα συναντήσετε τα διόδια Σπαθοβουνίου. Αυτά είναι που θέλουμε να παρακάμψουμε 

Με το που μπαίνουμε στην κατηφόρα για να φτάσουμε στα διόδια, πιάνουμε δεξιά λωρίδα και λίγο πριν τα διόδια (περίπου 100 μ) στρίβουμε δεξιά που λέει για Χιλιομόδι, Κουταλά. Εκεί μηδενίζουμε το χιλιομετρητή του οχήματος μας 

Στα 200 μ στρίβουμε και πάλι δεξιά για Αργος, Χιλιομόδι 

Στα 300 μ, άλλη διασταύρωση. Ακολουθούμε δεξιά για Αργος 

Στα 4 χμ συναντάμε ένα STOP. Είναι διασταύρωση με την Παλιά Εθνική Κορίνθου Αργους. Στρίβουμε δεξιά 

Στα 8 χμ περνάμε από τον Αγιο Βασίλη. Συνεχίζουμε ευθεία. 

Στα 12,3 χμ φτάνουμε σε διασταύρωση. Αριστερά πάει για Αργος, Ναύπλιο. Ευθεία για Νεμέα. Εδώ, όσοι από εσάς έχετε προορισμό το Αργος ή το Ναύπλιο, στρίβετε αριστερα στις γραμμές και φτάνετε Αργος, Ναύπλιο πιο γρήγορα απ΄ότι αν πηγαίνατε από τα διόδια. Όσοι πάτε Τρίπολη, Καλαμάτα συνεχίζετε ευθεία 

Όσοι συνεχίζουν ευθεία, στα 13,9 χμ θα συναντήσουν μια από τις εισόδους της Νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου Τριπόλεως. Εδώ, δεξιά πάει για Κόρινθο, Αθήνα. Όμως εσείς συνεχίζετε. 


πηγή....mybike.gr

- Copyright © Tsimpouri - Skyblue - Powered by tsimpouri - Designed by kk -